Menü

2015. november 25., szerda

Karácsonyi Tag

1. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?
Gondolom mindenki a Reszkessetek betörőket várja de nem. Hanem a Karácsonyi vakáció. Hiába látom ezerszer mindig találok benne valami újat, és jókat nevetek.

2. Volt már részed igazi fehér karácsonyban?
Talán mikor egész pici voltam, de nem emlékszem rá.

3. Általában hol töltöd az ünnepeket?
Itthon. Mivel nekem is és a sógoromnak is 26-án van a szülinapunk a névnapom 12-én, mindig összegyűlik a család.

4. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod?
Last Christmas. Akár az eredeti akár Cascada feldolgozásában

5. Szenteste szoktad kinyitni az ajándékokat?
Az nagyon ciki hogy nem emlékszem?

6. Tudod a Mikulás rénszarvasainak a nevét?
Táltos,Táncos,Rudolf,Villám,Üstökös a többit nem tudom

7. Melyik karácsonyi hagyományt várod a legjobban?
A fa díszítést,ha az annak számít.

8. Igazi vagy műfenyőt állítasz?
Sajnos műt, de amint elköltözök igazi lesz.

9. Melyik a kedvenc karácsonyi ételed?
Madártej. Anyu mindig 10 liter tejből csinálja, de az olyan kevés.

10. Légy őszinte: mit szeretsz jobban adni vagy kapni?
Adni. Imádom látni, azt az örömöt az arcokon

11. Melyik a legjobb karácsonyi ajándék, amit valaha is kaptál?
Mivel december 26-án születtem, azt mondhatom, hogy az életem

12. Melyik az a hely, ahová egyszer majd karácsonykor el szeretnél menni?
Amerika. Megszeretném nézni a kidíszített házakat.

13. Jól vagy gyatrán csomagolsz? 
Van még hova fejlődnöm. De ha szaloncukor formába csomagolom öket azok mindig sikerülnek.

14. Melyik a legemlékezetesebb karácsonyi pillanatod?
2014. December 24 reggel, ez volt az első olyan karácsony amikor a barátom mellett ébredtem.

15. Honnan tudtad meg az igazat a Mikulásról?
Mindig is sejtettem. Hisz egy idősbácsi egy nap alatt nem tudná körbe utazni a földet, még Rudolfékkal se.

16. Szoktál újévi fogadalmat tenni? Ha igen, akkor be is tartod?
Felesleges. Ha változtatni akarok azt év közben is megtehetem.

17. Mi teszi számodra különlegessé az ünnepeket?
Nem is tudom, talán, hogy látom az unokatestvéreimen, azt a gyermeki örömöt a fa láttán, ahogy szétcincálják az ajándékok csomagolását. Miattuk várom a karácsonyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése