Menü

2015. december 11., péntek

Arcápolási rutinom

Utólag észre vettem, hogy csak Avon termékeket használok, de 100%ig meg vagyok velük elégedve.

Első lépésnek megtisztítom az arcom az Avon Care 3-1 Gentle Aloe arctisztítóval. Jól bevizezem az arcom, majd nyomok egy diónyit a tenyerembe majd jó alaposan eldolgozom az arcomon utána pedig langyos vízzel le mosom.


Utána az Avon Clearskin Professional arcradírja következik. Ebből is egy dió adagot nyomok a kezembe, majd jó alaposan belemaszírozom az arcomba, és lemosom


Harmadik lépésnek az Avon Planet Spa Revitalising Retreat tisztító maszkja következik. Ebből mindig egy kicsit nyomok Az ujjamra és vékony rétegbe felviszem az arcomra. 20 percig szoktam fent hagyni utána lehúzom, de a biztonság kedvéért megmosomaz arcom.
 
Negyedik lépésnek ugyan abból a termék családból, mint az arcradírom, használom a miteszer elleni maszkot. Ezt a T vonalamra, az almácskáimra és az államra viszem fel, szintén nagyon vékony rétegben. 20-25 percig szoktam felnt hagyni. Miután lehúztam, szintén vízzel lemosom az arcom.

Utolsó lépésként szintén egy Avon Care tisztítót használok, de úgy vettem észre ez jobban hidratál mint a testvére amit az első lépésben isnerhetettek meg. Ebből nyomok egy adagot vattakorongra és ezzel tisztítom meg az arcomat, és a szememt. Az alsó szempilla töveimre is ezt használom, egy minimális mennyiséget nyomok fültisztítóra és óvatosan megtisztítom vele a szememet. Egyáltalán nem csíp, és hihetetlen selymes lesz tőle az arcom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése