Menü

2015. december 23., szerda

Me time tag

Mit nézel vagy olvasol a "me-time" alatt?

Nézni általában vagy Youtube videókat, vagy a Comedy Centralt szoktam nézni. Olvasni a telefonomon szoktam általában az Ebook Reader app segítségével. Legutóbb A fiú aki bemászott az ablakomon című könyvet olvastam.

Mit viselsz a "me-time" alatt?

Játszós ruhát. Melegítő, kényelmes felsővel, finom meleg mamusszal.

Mik a kedvenc szépség termékeid a "me-time" alatt?

Általában ilyenkor egy teljes arctisztítást végzek, ezekhez a terméket megtaláljátok az arcápolási rutinom bejegyzésben. A körmeimet is ilyenkor szoktam megcsinálni.

Mi a jelenlegi kedvenc körömlakkod?
Miss Sporty 115 egy nagyon szép korall szín, szerelem első látásra



Mit eszel és iszol a "me-time" alatt?

Inni mindenképp teát szoktam, vagy vizet. Enni vagy pudingot,vagy yoghurtot, gyümölcsöt, olajos magvakat szoktam.


Melyik jelenleg a kedvenc gyertyád?

Az F&F-be lehet venni mézeskalácsos gyertyát nekem ez az apszolút kedvencem. Igaz nem mézeskalács,hanem karamellástej illata van, de fantasztikus. Az egész lakásba isteni illat van, ha meggyújtom.


Van, hogy a négy falon kívül töltöd a "me-time"-ot?

Soha, nekem a me time a bekuckózós dolog.

Elmennél egyedül moziba?

Nem. Moziba társaságba jó menni.

Melyik a kedvenc webshopod?

Nem szoktam online vásárolni, ha valamit látok az ebayen akkor a nővérem megrendeli, de ezek is csak apróságok. Nem tudom megérteni azokat az embereket akik interneten vesznek ruhát, aztán hisztiznek, panaszkodnak, hogy nem jó rájuk, nem ilyen volt a képen, gagyi az anyaga. Na látjátok drágáim, ha boltban veszitek, ahol fel is próbáljátok nincs ilyen baj. Ha meg ennyi a fölösleges pénz, akkor adományozz valakinek.

Mi egyebet szoktál csinálni a "me-time" alatt?
Aludni. Ha tehetném végig aludnám az egész napot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése