Menü

2015. november 20., péntek

Blogvélemény #1:A lázadás kezdete


Nos nem is tudom hol kezdjem. Azt mindenképp elkell mondanom,hogy teljesen megváltozott a véleményem, eddig nem akartam se elolvasni, se megnézni az Éhezők viadalát, most pedig már meg is szereztem az első részt pdfbe. A történet nagyon nagyon jo. Igaz Katie néha idegesitett, de ettől függetlenül nagyon kedvelem. Az Alexxel történteket megsirattam, mivel én mély depresszióba esnék,ha a párom meghalna,pláne a karjaimban. Láttam,hogy három írója van a blognak, és nem tudom, hogy most abból a három íróból csak egy aktiv,vagy mindannyian ilyen csodásak vagytok! Mosttantól nyomon követem az eseményeket, mert eszméletlen!
Akkor most a kinézet. Az már kevésbé myerte el a tetszésemet. A fejlécbe engem zavar hogy ott egy lány felül,aztán eltűnik a teste,ha lent lenne az alján akkor azt is imádnám. Az oldalaknál hiányolom a fejezeteknek egy saját részt.
U.i. Ha abbameritek hagyni nem leszünk jóba, tessék hozni a részeket, úgy is megtudom tudom, mert feliratkoztam. Sok sikert a továbbiakban.

3 megjegyzés:

  1. Szia Gabi!
    Köszönöm, hogy ilyen hamar elkészültél a véleménnyel!
    Hú, nagyon örülök, hogy tetszett a történet, és hogy emiatt kezdted el olvasni az Éhezők viadalát! Hidd el, imádni fogod ;)
    Egyébként a blogot egyedül írom, az MCLR csapata az új fejlécet fogja csinálni, Dorothy pedig néha segít a blog kinézetét illetve a menüpontokat szerkeszteni ;)
    A fejezetek menpontot igyekszem minél hamarabb megcsinálni!
    Köszi még egyszer, hogy elolvastad!
    Maja :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Akkor tied minden elismerésem Maja :) Van tehetséged az íráshoz,nagyon szurkolok neked, hogy mindig minden ilyen jól menjen az életben
      Puszi

      Törlés
    2. Köszönöm, aranyos vagy!
      És a feliratkozást is ;)

      Törlés