Menü

2015. november 25., szerda

Book Tag #1

Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?
Igazából mindig is szerettem. A családom igazi könyvmoly, amin a barátom kicsit meglepődött először. De ha igazán visszakéne gondolnom a hogyanra azt kell mondanom, hogy a mesék szeretteték meg velem. Amig nem tudtam olvasni addig csak néztem a Disney meséket, de amint megtanultam egyből nyultam a mesekönyvért amibe szintén a klasszikus Disney mesék voltak, és elkezdtem őket olvasni, és azóta is imádom mint a meséket, mint a könyveket. Ami másnak a számítógép az nekem az olvasás.

Általában hol olvasol?
A szobámba. Csinálok egy nagy bögre teát, meggyújtok egy gyertyát, bevackolom magam a takaromba és olvasok. Addig is kitudom zárni a külvilágot.

Egyszerre szigorúan csak egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?
Ez változó, előfordul, hogy egyszerre hármat is, de van hogy egyet.

Melyik a kedvenc műfajod?
Minden evő vagyok, de szeretem amibe van szerelmi szál.

Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?
Nincs, mindent szeretek

Van kedvenc könyved?
Sherry Gammon-Port Fare trilogia. (Szerethetetlen,Hihetetlen,Elviselhetetlen)
Nem az a tipikus romantikus történet, hanem van benne izgalom.

Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?
Soha nem nézem oldalszámot ezért nem tudom.

Milyen könyvet vettél utoljára?
Nem vettem hanem a páromtól kaptam,  Sherry Gammon Elviselhetetlen könyvét. Amit magamnak szereztem az pdfbe az Éhezők viadala könyvek.

A könyvtári vagy a saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?
Mindkettőnek megvan a hangulata, nem tudok választani.

Jelenleg mit olvasol?
Éhezők viadala : Futótűz

Hol veszed a könyveidet?
Libri, vagy letöltöm.

Előrendeltél már valaha könyvet?
Nem, és nem is szeretnék.

Hány könyvet veszel havonta?
Nem veszek,mert a világ pénze se lenne elég, marad a jó öreg pdf.

Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Még soha nem vettem, de szeretnék. Mert magának a könyvek is története van. Uuu milyen finom illata lehet. (Miért nincs könyv illatú parfüm?!)

Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?
Igen, hiszen csak nem vesznek össze.

Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?
Természetesen. Bár ahoz örökké kellene élnem azt hiszem.

Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?
Megtartom. Kitudja lehet, hogy a testvéreimnek, vagy egy ismerösömnek felkelti majd az érdeklődését.

Adományoztál már könyvet?
Nem. Viccen kívül bűntudatom lenne,hogy sírna utánnam. Hiába a Toy Story hatása, megmaradt.

Volt már könyvstopod?
Volt, kemény 7 óráig.

Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?
Olyan nincs hogy túl sok könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése