Menü

2015. november 27., péntek

Karácsonyi kívánságlista


1. Láb- és karsúly. Elhatároztam, hogy elkezdek edzeni, és formálni az alakomat. Futni is szeretnék csak az a baj, hogy egyedül nem lúl jó

2.Power bank, vagy hordozható töltő. Általába mindig akkor kell elmenni valahova mikor 20% körül van a telefonom, és mindig várok amig tölt egy picit, de igy egyszerűbb lenne az élet.

3. Lovely nudemakeup palette. Szeretem a természetes színeket, és ebbe gyönyörűek vannak

4. Bomb Cosmetic fürdőgolyók,sütik,fagyik ilyeneket is nagyon szeretem. Nincs is jobb, mint a nagy hidegbe belefeküdni a jo meleg vízbe, és ettől szép és finom illatú lenne a víz

5. Egy bordó körömlakk minden nőnek kötelező szerintem

6.Mattító lakk. Ennek az a lényege,hogy ráfested az egyszerű lakkodra és egy matt réteget tesz rá

7. A Szürke ötven árnyalatának legúljabb könyve

8-9. Ez egy könyvsorozat aminek az ajánlója nagyon felkeltette az érdeklődesemet

10-18. Azt hiszem látszik hogy Disney fan vagyok, nem is kicsit


19-21. Igen még mindig egy kis Disney. Csészike és Kanna Mama nagyon nagy kedvenceim. A barátomnak és magamnak nagyon szeretnék ilyen pulcsit
22. Nem tudom ti hogy vagytok vele de én imádom ezeket az overálokat. Ha tudjátok hol lehet kapni írjátok meg kommentben
23. Most őszintén, nem aranyos ez a kötött bögre pulcsi (nem tudom hogy hívják)
24.Ez a laza srác nagyon bejön, nagyon aranyos, kis teatartó
25. Na ezekről a pecásokról ne is beszéljünk
26. Mivel imadom az oreot, egy ilyen kis praktikus bögrének nagyon örülnék
27. Már van egy hasonló mamuszom de sose elég belőlük



28. Smootie Maker. Nagyon szeretem a Smootiekat, turmixokat úgyhogy ezen nincs mit ragozni
29. Gyümölcscentrifuga, mert a gyümölcslénél nincs jobb
30. Japán manikür készlet. Ez arra való, hogy előhozza a köröm természetes fényét, és csupa csupa természetes anyagot kell csak használni
31. Gél lakk szett. Szerintem sokkal szebb a végeredmény mint a sima lakk, és tartósabb
32.Tangle Teezer. Kiváncsi vagyok tényleg olyan jó e mint ahogy mondják
33.Eos. Nagyon szeretnék egyet
34-36. Nude rúzsok. Gyönyörűek szerintem.

Igen tudom kicsit sok lett, de ebbe benne van a névnapi, és a szülinapi lista is. Mivel december 12 a névnapom, 26 a szülinapom. Egész évbe semmim nincs, és nagyon rossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése